torsdag 27 september 2012

Screw on the BÄNK

Igår var en galet produktiv dag då jag startade morgonen med övningskörning med gul väst :)
Garvar ff åt mig själv då jag i 70 pratar med mig själv i hjälmen och säger...
-jag blåser för i helvete omkull juh!!
(vilket jag fick försäkran om att han aldrig hört eller sett någon gjort haha)
Eller..
-gå då nu för annars välter jag... (åt en människa som givetvis skulle gå över vägen som jag skulle korsa)
Hojen..

Efter det blev det jobb i ett par timmar.. Sjukt! (orkar inte skriva mer)

Sen blev det att söka upp Helle och Carro på ikket..
Lite shopping blev det och sen det sjuuuukt jobbiga... Möbler.. Fii faaan ...när jag handlar så går det i 180 för det är så sjukt jobbigt...
Tur var så gick det smärtfritt med en kaffebrake ;)

Vill HAAAAAAA!!!
Som barn på nytt :)
Kaffe o kakooooor :)
Mkt proffsig Rille som stod ut med oss.. Inte så lätt alla ggr..
O han ser rätt svettig ut på denna bild :)
Det gick undan mellan hyllera kan ja lova... Wiiiiii!!

Ta inte i så du skiter på re ;)

Fin ho ä min lille hona ;)

Mycket screwing på kvälla men jävlar vilken fin jul vi kommer att få :)

2 kommentarer:

  1. Tack för en sjukt kul shopping!!
    Gör vi ever något tråkit, trälit förresten?
    ALDRIG!!
    Love ya!

    SvaraRadera